خدمات مدرن دستگاه برش و حکاکی لیزر
نوشته شده توسط : admin
خدمات مدرن دستگاه لیزر برش و حکاکی شامل چه مواردی می باشد؟
 
فروش آغاز یک تعهد است، شرکت بین المللی پرسناژ از پیشگامان ارائه خدمات برش لیزر و حکاکی لیزر بر روی کلیه فلزات و غیر فلزات در صنعت لیزر می باشد. ما مفتخریم اعلام کنیم که خدمات لیزری برش و حکاکی را در سریعترین زمان و با کیفیت عالی انجام می دهیم. شرکت پرسناژ در راستای اصل مشتری مداری و اراِیه خدمات با کیفیت فعالیت خود را گسترش داده و رضایت خاطر بوجود آمده را به عنوان بزرگترین سرمایه حفظ کرده و ارج می نهد. سرویس دهی عالی و خدمات به روز و مدرن شرکت پرسناژ، مورد توجه مشتریان محترم در صنعت لیزر قرار گرفته است. خدماتی نظیر خدمات برش لیزر فلزات، برش لیزر غیر فلزات، حکاکی لیزر فلزات، حکاکی لیزر غیر فلزات، تعمیرات و نگه داری (نت)، تعمیر قطعات دستگاه های لیزر برش، تعمیر قطعات دستگاه های حکاکی برش، خدمات پس از فروش دستگاه های لیزر و تامین قطعات دستگاه های لیزر را می توان نام برد.
انجام کار در نهایت کیفیت در قسمت طراحی و اجراء طرح ها با ظرافت و دقت عالی توسط دستگاه های پیشرفته لیزر و اپراتورهای مجرب و حرفه ای، از نقاط قوت ما می باشد. همین امر باعث گردیده تا هیچ کاربری از گرفتن سفارشات بزرگ واهمه نداشته و امنیت خاطری در نزد مشتریان حاصل گردد.
 
خدمات مدرن دستگاه های لیزری
 
از ویژگی های شرکت بین المللی پرسناژ، برنامه ریزی استراتژیک و سیاست اصولی در چهار چوب خط مشی کیفیت سازمان است. متخصصین کار آمد بخش فروش خدمات لیزر، با سخت گیری بی اندازه و تلاش بسیار در جهت انجام وظیفه و اجرای مسئولیت به عنوان هدف اصلی این واحد باعث گردیده که واحد مربوطه از فعالترین قسمت های اجرائی سازمان گردد. مهندسین کارآزموده قسمت تعمیرات و نگهداری (نت) که آموزش های لازم را دیده اند، با پاسخگوئی 24 ساعته آمادگی لازم جهت کلیه سئوالات مطرحه توسط مشتریان محترم را دارا می باشند. علائه بر این، طراحان خلاق و حرفه ای شرکت با تسلط به نرم افزارهای روز، قادر به تبدیل ایده اولیه به محصول نهایی می باشند.
تلاش مستمر و پیگیر در جلب رضایت مشتریان محترم باعث گردیده که کارگاه لیزر شرکت پرسناژ با مجموعه ای از دستگاه های لیزر حک و برش مدرن و پیشرفته، به عنوان پشتوانه ای برای کلیه دستگاه داران باشد تا در مواقعی نظیر زمان اجرائی کم، سرعت بخشیدن به تعهدات و یا استفاده از تنوع در مدل های مختلف دستگاه به یاری آنان شتافته و پایگاهی مطمئن و سریع تبدیل گردد.
 




:: برچسب‌ها: برش و حکاکی, دستگاه برش لیزری, دستگاه حکاکی لیزری, دستگاه های پشرفته و مدرن حکاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

برش لیزری فلزات
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com